piątek, 8 kwietnia 2016

Stosik książek [12]

Dawno już stosiku książkowego nie było, także dzisiaj przybywa. W bibliotece byłam już przed świętami, ale dopiero teraz jakoś zmobilizowałam się, by zrobić zdjęcie z udziałem książek. Także zapraszam do oglądania.
1. "Pół życia" - Jodi Picoult
Wiadomo, Jodi to Jodi, nic więcej tutaj dodawać nie muszę. Akurat przed tą książką trochę się wzbraniałam, bo główny bohater jest zagorzałym badaczem wilków, a zachwyty nad przyrodą itp. to trochę nie moje klimaty. Ale kończą mi się już powieści Jodi, których do tej pory nie przeczytałam, więc trochę byłam na nią "skazana" ;)
2. "Skazana na życie" - Anna Langfus
Historia młodej Żydówki z czasów wojennych. Czasy II wojny światowej to jak najbardziej moje klimaty, dlatego po dłuższym nie przeczytaniu niczego z tego okresu, książka sama trafiła mi do rąk. Przeznaczenie!
3. "Nie tak łatwo być Czesławem" - Jarek Szubrycht, Czesław Mozil
Biografia mojego ukochanego muzyka. No nie mogłabym jej nie przeczytać.
4. "Dziewczyna #9" - Tami Hoag
Chyba z rok temu na blogach było o niej głośno. I chyba zbierała dobre opinie. Chyba, bo już nie pamiętam, ale co w bibliotece kojarzę z tytułu, to zazwyczaj biorę. Zapewne część z was ją czytała, więc może mnie uświadomić, czy mogę liczyć na spoko lekturę :)

I to by było na tyle. A wy co obecnie czytacie? :)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Jodi Picoult, a ostatnio także Diane Chamberlain, która mocno mi się z nią kojarzy :) Czasy II Wojny Światowej mnie również są dosyć bliskie, sama aktualnie czytam książkę z tego gatunku, chętnie zapiszę sobie także ten tytuł :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jodi jest rewelacyjna i niezastąpiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam książkę Picoult. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej Jodi jeszcze nie czytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze nic Picoult ale brzmi interesująco. Z resztą jak i pozostałe książki z twojego stosiku ;)


    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zaczynam "Bezlitosne. Najokrutniejsze kobiety dwudziestolecia międzywojennego" Agnieszki Haska i Jerzego Stachowicza, z książek przedstawionych przez Ciebie jeszcze nic nie czytałam, ale Tobie życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nic mi te tytuły nie mówią, nawet "Dziewczyna", o której piszesz, że było głośno, ale właśnie ta pozycja zainteresowała mnie najbardziej i będę zaraz szperać coś więcej na jej temat. Ja obecnie czytam biografie C.Diora i jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jakoś porzuciłam czytanie w marcu na rzecz.. no własnie nie wiem, ale muszę znaleźć coś ciekawego do czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym miesiącu zajmuję się literaturą new adult :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytałabym tą książkę Jodi! Ja obecnie czytam tylko książki o moim temacie magisterki -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytam bardziej fantastyczne rzeczy, druga kategoria to zdrowie, a trzecia to romanse, ale te historyczne więc nie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawiła mnie "Dziewczyna #9" :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowała mnie książka "Skazana na życie" :)
    Bardzo chętnie sięgam po książki o takiej tematyce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. z tego stosiku wybralabym skazaną na życie. Mam wrazenie, ze takie ksiazki zasluguja jakby bardziej zeby je czytac, nie wiem, czy to dobrze ujelam, ale mam nadzieje, ze wiesz co mam na mysli.

    OdpowiedzUsuń